Fenilalanin, vagy amit akartok

Romlásom Virágai

Romlásom Virágai

Apróság

2017. február 14. - fenilalanin21

Van az úgy, hogy egyszerűen nem jönnek össze a dolgok. Igen, még velem is előfordul ilyen stalkolás közben (nevezzük így a beteges módon mások szemmel tartásának hobbiszintű űzését).

Ma... tegnap csodálatosan kalkuláltam. Mint általában. Tudod, mennyin múlt? 5 percen. Láttalak, te nem láttál, de az a bosszantó, hogy kihagytam a folyamatnak legalább a felét! Egy jó 50 méteres szakaszon követhettelek volna figyelemmel, csak mert jól esik az ilyesmi, erre ennek a feléről lemaradtam...

Rohadj meg szépen, ahol vagy. Az átkozott majdnem kiszámíthatóságoddal együtt!

A bejegyzés trackback címe:

https://fenilalaninvagyamitakartok.blog.hu/api/trackback/id/tr3012255874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.02.14. 06:53:05

Rendben, ez már félelmetes. :D Amúgy tetszik, köszönöm a reggeli kezdést. ^^

fenilalanin21 2017.02.16. 23:03:48

Nem szántam rémtörténetnek, de tény, hogy objektíven nézve ez a "hobbim" valóban kissé ijesztő lehet...
Tulajdonképpen ez olyasmi, amitől akkor kezd égnek állni a hajunk, ha a tudomásunkra jut a megfigyelés ténye. Engem manapság csak azért nem érintene különösebben kellemetlenül, ha megtudnám, hogy valaki figyel, mert tudom, milyen ezt csinálni, és megértem, miért tesz így. Bár tudvalevő, hogy amiről nem tudunk, az nem fáj, tehát ha én mint megfigyelő, nem akarom a "célszemély" tudtára adni, hogy figyelemmel kísérem, akkor gyakorlatilag soha nem fog rájönni, mert miért is gyanakodna, vagy miért éppen rám.
Félelmetesnek talán azt lehet nevezni ebben a témában, hogy nem világosak a megfigyelő indítékai, nem? Ugyanis miért figyeli azt, akit? Miért pont azt? Miért keltette fel a figyelmét? Mik a távlati céljai? Vajon megelégszik a puszta megfigyelésekkel, és háttérkutatásokkal, vagy merészebb vállalkozásokra adja a fejét, és lassan, észrevétlenül beszivárog az egyén életébe? Mennyit tudhat meg róla? Akar-e ártani? Mi a jó neki ebben az egészben?
És a kérdéseket napestig lehetne sorolni! A homályos indítékoknál szerintem kevés félelmetesebb létezik.
Mondjuk az se vitatható, hogy morbid dolog ezt a tulajdonképpeni perverz kíváncsiság indukálta szokást hobbiként definiálni, de ezt nem lehet máshogy. Olyan, mint a keresztrejtvény fejtés!
süti beállítások módosítása