Fenilalanin, vagy amit akartok

Romlásom Virágai

Romlásom Virágai

A gyászról

2017. május 23. - fenilalanin21

Mi más lenne a gyász, mint valami végtelenül véges, megmásíthatatlan?

Az utca vége felé nézel, s az némán sikolt az arcodba.

Ő már nincs velem, nincs nekem.

Hívnám, de a kert üres és hallgatag. Olyan üres nélküled, és a tudattól:

Soha nem leszel már itt velem.

 

Eszembe jutottál a gyászoddal együtt, mert ismerem a veszteséged.

Ó, milyen keserű, keserű, keserű sorokat olvashattam tőled!

Titkon, szinte a tudtod nélkül, és úgy is, hogy magad mutattad.

Rideg a gyászod és sajgó, egy barátot, egy cinkost, egy szülőt vesztettél aznap.

Én megértem, én ismerem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fenilalaninvagyamitakartok.blog.hu/api/trackback/id/tr8312507881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása